Pages

Tuesday, November 20

Pray For Gaza

Assalamualaikum~

   Semoga kita semua sentiasa di bawah lindungan Allah. Sekarang ni saudara-saudara Islam kita, our brothers and sisters dekat Palestine tu dibunuh secara kejam oleh Israel Laknatullah.
   Kita dekat Malaysia ni memang aman damai. Tapi mereka dekat sana dihujani bom. Yang pasti Allah menjanjikan syurga untuk mereka.
   Sayu hati tengok gambar kanak-kanak yang cedera yang meninggal akibat terkena serangan bom. Alahai, kanak-kanak yang dijadikan mangsa. Kejamnya Israel! Diorang tu pembunuh sebenar. Kita dekat sini bolehlah doakan Brothers and Sisters kita dekat Palestine.

Keep praying ok! Ingatan bersama. Kalaulah suatu hari nanti akan berlaku pada diri kita, mohon Allah S.W.T memberikan kita kekuatan dan keberanian seperti mereka. Jihad di jalan Allah, Syurgalah tempatnya.









Allahuakbar, sayu hati. Sumber gambar Aqsa Syarif dan Activists around the world for Palestine. Banyak lagi gambar. Korang boleh like pagi ni dekat FB dan ikuti berita semasa. Banyak info yang diorang salurkan. Jadilah kita saudara yang ambil tahu. 

Terima Kasih kerana membaca. Doakanlah saya, family saya, sahabat saya dan kerja saya baik-baik sahaja. Doakan kalian juga. In Shaa Allah.

No comments:

Post a Comment