Pages

Tuesday, May 3

Ini Permulaannya


Huhu, agak poyo tajuk untuk penulisan yang pertama aku kat blog sEnyUmaN kAmU dAn aKu ni. Apa-apa pun memang inilah permulaannya setelah buat pertama kali aku mencuba untuk menulis blog p0y0 vs slUmBeR!! yang sememangnya terlalu 'childish' dan agak 'jiwang'. Tapi apa-apa pun aku sememangnya masih belajar dan akan terus belajar untuk menjadikan penulisanku lebih baik dan semakin baik.

Actually dah agak lama aku nak tulis kat blog
sEnyUmaN kAmU dAn aKu ni tapi aku agak sibuk dan kekurangan masa untuk menghadap blog ni diatas sebab-sebab yang tertentu. By the way aku nak bagitawu yang aku habis LI..finally... Perasaannye macam korang dah lama tak tidur and perlukan tidur sangat-sangat and akhirnya korang dapat tidur yang sangat cukup..wahhh!!

Last but not least, aku nak ucapkan terima kasih sangat-sangat dekat semua orang yang sentiasa ada dengan aku tak kire susah or senang..Korang memang terbaekkk..nanti bila ade mase lagi aku akan upload gambar-gambar kat blog ni and akan start bercerite.. Sebab aku tawu bebel banyak-banyak pon bukan korang nak baca..kan??? huhu..
Oklar..Wassalam and have a nice day!!

No comments:

Post a Comment