Pages

Thursday, May 12

Kasih Ibu Membawa Ke Syurga

Meriah sungguh bila tengok kat Facebook bila masing2 berlumba2 wish Hepi Mothers Day..'Umi','Mak','Ibu','Mummy','Mama' and yang sewaktu dengannya..insan ni la yang telah bersusah payah untuk membesarkan kita..penuhi segala kemahuan and keperluan kita..semuanya sebab nak tengok kita ni berjaya di dunia dan juga di akhirat..masing2 ade great moms dalam hidup korang kan..bagi kita ibu kitalah yang terbaik dalam dunia..

Macam tu lah jugak aku..insan yang cukup istimewa..'umi'..Norazlina Yahaya ..actually tak reti sangat nak cerita about mak sendiri dalam blog neh..ape-ape pon umi memang superb..wanita yang tak pernah putus asa membesarkan 7 orang anak..lagi2 dengan anak yang degil macam aku ni....nak ucapkan terima kasih tu memang tak cukuplah nak dibandingkan dengan segala pengorbanan and kasih sayang yang umi beri..ape2 pon thanks sebab selalu mendoakan kami adik beradik.."anah sayang umi sangat2"..
So, show time..antara pic2 yang diambil mase hari ahad hari tu 8 Mei 2011..
enjoy keh..
umi dapat hadiah from my sister Ayong..huhu..lawa2..feewwwiittt...

yeah..time to posing with her new bag..and budak kecik yang suke menyibuk..

rupe kek chocolate moist umi sebelum taruk chocolate topping atas kek ni..

chocolate topping yang sedang dimasak..

nilar die rupe kek chocolate moise umi yang telah siap dihias...maafla ye tangkap dalam loyang yang begitu..sebab kami2 je yang nak makan..hihi..rase memang terbaekkk...xdapat woo kat kedai..

untuk melihat lebih dekat lagi ye..pencinta coklat pasti gemarkannya..

huhu..oklar..da macam gambar cara2 untuk buat kek la pulak kan..ape2 pon..memang sedap kek yang umi buat..air tangan umi memang xboleh lawan la..suppose aku la kan yang masakkan untuk umi..tapi tular..tunggu belajar memasak dulu..hehe..

oklar..times up..erm..nanti bile free aku menulis lagi ye dekat sini...hope penulisan aku semakin baik and terus baik...



w i t h l o v e a.n.a

No comments:

Post a Comment