Pages

Friday, June 3

AISHITERU ( Menunggu )-by ZIVILIA BAND

Hurmm..mesti ramai yang dah tahu lagu ni..aku jelar yang sikit tertinggal..first aku dengar lagu ni mase tertengok cerita indon dekat astro ria 'Cinta Melody'..punyela terfikir2 apela tajuk lagu cerita ni agaknye..then adelar nampak member2 kat fb post lagu 'Aishiteru' ni...tak pulak terfikir nak dengar..sebab macam poyo je kan tajuk die..pastu dah lame2 tu tergerak hati nak dengar lagu yang diorang kate suke2 ni..sekali lagu yang aku dok carik2 selame ni..haishhh...
Then dah dapat lagu nak la cari lirik dye..buat karok sorang2..ngeh3..ape2 pon lirik dye memang kene sangatla dengan situasi aku sekarang ni..hurm...tapi tak kesahla tu kan..biasela ade orang suke kaitkan perasaan or show diorang punye feeling melalui lagu..ikut kreativiti masing2la..ape2 pon aku memang suke bab nyanyi2 ni..nyanyi sorang2 cukup la kan..sebab suare pon tak berapa nak hade..haha..korang pon mesti ade lagu2 yang korang suke..so enjoy your music okay...tapi janganla sampai tak ingat dunia pulak..okey dah banyak merepek dah ni..actually aku nak menulis tentang lain..tapi takde mood..so aku tulislah pasal lagu ni..sekarang ni pon tengah dengar lagu..perghh..layan..
So aku adelar sikit buah tangan untuk korang..lirik and lagu 'aishiteru'..layan la ye...



Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali

kembali ke *)

p/s..tq ye pada yang sudi luangkan masa untuk singgah ke blog ni...aku ade nak story kat korang mase aku tengah cuti sem ni..tapi tular line kureng..nak story pon mood kureng..ngeh3.. :)

No comments:

Post a Comment