Pages

Wednesday, June 22

SeNgaL di pAgI-pAgI bUtA.. :)

Selamat pagi buta korang..okey buat pertama kalinya aku sengal dengan my bestie anum di pagi-pagi buta..actually aku tengah buat report...untuk menghilangkan bosan aku pon borakla dengan anum..macam-macam yang kitorang borakkan..then,sambil-sambil tu aku bukak twitter aku yang dah berhabuk tu..reason aku tak bertweet2 ni sebab tak reti gune..haha..so aku pon try la gune..ajakla anum sekali..dia pon 2 x 5 je dengan aku..

tapi..kitorang dah pandai guna dah sekarang ni..siap design2 lagi..haha..oklar aku rase mcm dah merepek banyak dah pagi2 ni..jomlar masuk tido...hope korang dapat mimpi yang indah dan manis.. :D bye semua..

ni twitter aku..haha..agak2 nak bertweet2 dengan aku jum ler.. :)

ni pulak twitter anum..jumla join tweet dengan kitorang.. :D

No comments:

Post a Comment