Pages

Saturday, August 20

Celebrate birthday Umi, Habib and me on July..Superb!!

After sekian lama aku tak menulis dekat blog ni..now aku nak story about birthday aku yang ke-20..tak sangka pejam celik pejam celik dah 20 dah umur aku. No more 'belasan tahun' haha..
By the way tak sangka balik rumah hari tu all my siblings ada kat rumah..susah jugak nak kumpul semua orang..so umi masak special la hari tu..kebetulan nenek aku yang dekat selangor pon ada jugak so meriahlah rumah aku kat Tapah tu..chewahh..
As usual la kan, aku akan snap pic untuk tatapan aku and kenang kenangan..so lets take a look guys!!
Million thanks to my sis Ayong for the cake..much love <3 <3 <3

Big family..ops sis Ayong tiada dalam gambar..dia yang snap pic neh. :D

Umi with her favourite cake..she's really love it.. <3


Abah with his big smile. Najmi aku tawu dia dah tak sabar nak aummmm..haha


Sesi suap menyuap..abah yang terlebih nganga..hahaha

Umi with her first daughter 'Ayong'


Umi with her first son. Oh forgotting my brother ni also birthday boy hari tu.

and its me!!haha..shaky sikit tapi takpelah..by the way beza tarikh kitorang 3 hari je..so celebrate sekali la kan.

my first younger brother..Hannan..ok dia memang tinggi and pic ne buktinya..haha

My first younger sister Najwa. dia memang macam tu..haha.. :D

My youngest brother Najmi..memang kuat nangis..tapi kacau orang nombor satu epecially Sufiyah mangsa kekacauan..haha :)

My youngest sister Baby aka adik aka Sufiyah..mula2 dia moody sikit malam ni tapi last2 ok jugak nak tiup lilin punya pasal..haha.. <3

Ni my nenek dari selangor..with her daughter..my umi..sangat lovely kan..haha

Special pic for my bro..dia kata dah 22 tahun ni baru nak rasa feel tiup lilin..see his face u know how the feeling right???haha

Special coctail for my family made by myself with kasih sayang..tu yang jadi sedap..kan3???haha

so tular pic2 yang aku dah selit untuk entry kali ni..memang meriah and sangat happening bile family aku semuanya ada..sebab adik beradik aku semuanya perantauan except yang dua orang budak kecik tadi..apa-apa pon aku memang sayang family aku..sama macam korang sayang family korang.. :)

apa-apa aku tulis lain la okey..daaa...nak pergi berbuka puasa dengan girls2 aku kat rumah ni..jom semua!! Assalamualaikum.

1 comment: