Pages

Wednesday, June 20

Hindustan kini~

Assalamualaikum.
Hai peeps, masih tak tidur lagi? Same goes to me. Kunun-kunun lah nak layan hindustan tapi yang tak syoknya hindustan malam ni tak best. Sorry to say la memang cerita hindustan sekarang dah tak best dah tak menyengat, dah tak meleleh air mata macam cerita time zaman sekolah dulu. Sekarang dengan hero dan heroin yang memang tak best langsung. Bagi peminat hindustan macam saya yang cuma akan layan hindustan yang ada heroin dan hero yang best je kalau tak "bolayan".
Actually, tak tahulah sama ada penerbit tv dah tak tahu nak siarkan cerita yang best or dia memang tak tahu apa-apa pasal hindustan. Chewah! Macam saya ni teror sangat kan pasal hindustan. Tapi seriously cuba kita tengok eh, cerita yang paling menyentuh perasaan saya, sampai saya nangis meleleh hingus semua. " Kal Ho Na ho". Jalan cerita yang sangat menarik. Pelakon yang hebat-hebat. Ofcourse lah hebat Preity Zinta tuh. My favourite actress ever. Beautiful! Gorgeous dan segala bagai. Jangan terkejut kalau ada yang panggil saya Preity Zinta time sekolah dulu. Memang banggalah habaq hang. Then Shah Rukh Khan, memang tak dapat dinafikanlah dia memang actor yang hebat, berapa banyak filem dia yang meletup-letup. Hero kedua pula Saif Ali Khan. Dia ni macam ada aura, memang best! Mana yang tak tahu filem Kal Ho Na Ho ni ada ihsan dari Mr.Google. Tayang picture kejap. Muehehe.
  Ni lah pelakon-pelakon hebat Kal Ho Naa Ho.

Last-last bestfriend ni bersama, sebab Shah Rukh Khan mati dalam cerita ni. Tapi memang sweet sangat cerita ni.


Beautiful ha? Just like me. What???Jealous lettew. Muahaha

Ok, next filem pulak yang memang meletup. Kabhi Kushi Kabhi Gham. Family punya story. Tapi memang best. Lagu sedap-sedap. Jom tengok gambar.

Pelakon cerita ni pun boleh tahan hebat.
Dalam cerita ni Kajol memang lawa. Tak dapat dinafikan.

Last filem ni rasanya tak ramai yang tahu. Main Hoon Na. Cerita ni masa saya zaman sekolah. Form 2 kot. Entah tak ingat dah. Story dia tentang Shah Rukh Khan menyamar jadi pelajar dekat 1 kolej. Dia sebenarnya askar yang ditugaskan menjadi guard kepada anak perempuan kapten dia yang pada masa tu nyawa anak kapten tu terancam sebab ada terorist ugut nak bunuh anak kapten tu. Tapi dalam pada masa yang sama Shah Rukh Khan juga cari adik dan mak tiri dia yang ayah dia amanahkan untuk cari sebelum mati. Well, memang nice story, kelakar semua ada. Lagu pun best. :)

Ni, pelakon utama filem ni. Well Zayed Khan memang handsome lah! 

Yang kiri tu Zayed Khan, dalam cerita ni dia tak gred-gred dah berapa tahun dah. Sebab sikap dia yang memang suka sangat main-main. Yang kanan tu anak perempuan kapten. Dalam cerita ni mula-mula dia macam kasar dan tak suka bergaya sebab ayah dia nak anak lelaki tapi dapat anak perempuan. Nak tahu lebih pergilah cari ok cerita ni. :p

Well, memang cerita-cerita kat atas ni best. Layan banyak kali pon takpe. Tak bosan langsung. Tapi hindustan sekarang? Cerita tak best, lagu pun tah hape-hape. So, wahai tv sekalian silalah siarkan hindustan yang best-best ok. :)

Oklah. Stop kat sini. Nyte semua. Have a blast! Don't forget to recite ur doa before sleep ok. 

p/s:: teringat time kursus CompTIA A+, layan Kal Ho Naa Ho dengan anum. saya beria menangis, tapi anum rileks je. Ceh, hati batu sungguh budak itu. Tapi tular memori hari-hari terakhir dengan anum sebelum berpisah. Sedih!

No comments:

Post a Comment