Pages

Sunday, January 13

GIVEAWAY 1: "22th Birthday GiveAway"

Bismillahirrahmanirrahim
~Assalamualaikum semua~

Ok, sebelum uoll semua salah faham baik aku explain dulukan. GA ni bukan aku yang buat ye. Aku cuma join jekk. Ewahh. tetibe je kan nak join GA bagai. Bukan apa, aku tertarik dengan nombor "22" tu. Eh, sama pulak umur aku dengan tuan empunya blog yang cantik manis ni. Walaupun birthday lambat lagi, tapi kalau isi borang ke hape mestilah tulis umur 22 kan?? So, tak yah nak pertikaikan umur tu sangat. Sebab mana ada orang berkurang umurnyakan. Tiap tahun mesti bertambah, jadi amalan kebaikan dan iman kita haruslah bertambah jugak ye. In Shaa Allah. So, uoll jomlah join GA ni beramai-ramai yek.


Klik banner dekat atas ni untuk join ye. Jomlah kita memeriahkan GA ni!! =D

p/s: First time weyh join GA dekat blog ni. Biasa ioll join GA dekat FB jekk. Oh kalau tak silap ni entry yang pertama untuk tahun 2013. Cehhh! (Bilalah nak berubah jadi blogger yang rajin neyh <-- Mohon doa kalian) Ngee~

7 comments:

  1. terima kasih sudi join..salam kenal juga :)

    ReplyDelete
  2. Dari giveaway yang sama, jemput singgah :)
    http://aidalor.blogspot.com/2012/12/22th-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Okey dear. TQ singgah blog yang tak seberapa ni. :)

    ReplyDelete
  4. dari segmen yang sama,jemputlah ke blog iyraa :)

    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum ! Comeiinya blog neyhh ! Done follow you , follow me back okey ? :3

    ReplyDelete