Pages

Sunday, January 13

Mood : Menulis~


Assalamualaikum

Wahhh, tetibe jekk rajin nak update blogkan. Mimpi ke Cik Anna Lee ni?? Oklar, aku sebenarnya konfius dengan diri sendiri. Kalau korang perasanlakan, aku ni kejap gelarkan diri aku "aku", "saya", "ioll" dan etc. La ni, Cik Anna Lee pulokkk. Haha! Ke aku sorang je weyh yang perasan?? Cehh. Ok, sebenarnya aku tak tahulah nak gelarkan diri aku ni dalam blog sebagai apa. Tak spesifik sungguh. Kadang-kadang rasa "aku" tu kasau sangat. Tapi nak buek camno, aku ni dah terbiasa sebab memang kalau bercakap dengan member tu mesti guna word "aku". Takdenye aku nak cakap "Ana laparlah weyh, jom pi makan". Oh nooo, cair sekejap. Hahaha!

So, from now on, aku nak gelarkan diri aku dalam blog ni "Cik Anna". =) Ewahhh. Terasa comeyy sekejap. Jadi untuk tahun 2013 ni, akan ku gelarkan diriku sebagai Cik Anna. Korangpun kena panggil aku "Cik Anna" ye. Tolong jangan muntah, sekeh sorang-sorang kang.

Ok, lagi satu yang Cik Anna perasanla kan. Cik Anna ni lebih banyak membebel dari menulis. Haishhh. Masalah sungguh. Tengok, entry yang ni pun Cik Anna membebel. Bukan apa, Cik Anna ni kalau dah start menulis mana nak tulis pendek-pendek. Kalau bagi buat esei konpem panjang weyh. Kalau korang suka Cik Anna membebel teruskanlah ye support blog Cik Anna ni. Kalau tak suka pun korang kena support jugak. Ini satu paksaan! Tak kire. Muahahaha.

Oklar, Cik Anna nak berhenti membebel, Apa-apa pun selamat berhujung minggu ye semua! Mana yang rasa-rasa nak sihat dan cantik untuk tahun 2013 ni jom usha page Cik Anna, Annur Indah Beauty & Health Shoppe. Cik Anna jadi agen NSS untuk produk Catalyst. Nak best price korang Message je Cik Anna ye. =) Amboi! Sempat promote page eh. Hehe. Ampun kan jelar ok. Semoga kita diredhai Allah dalam setiap apa yang yang kita lakukan.




Bersama VCO Catalyst yang tercinta. Kalau korang nak cinta-cinta jugak kena ambil VCO ni. 1001 Khasiat okeh. =D

Wassalam.. J



No comments:

Post a Comment