Pages

Monday, December 19

Finally..Hello Ipoh!! :)

Hari ni lepas bangun subuh tadi terus fikir nak abah hantar ke Ipoh ke nak bawak motor sendiri. Last-last aku decide nak bawak motor sendiri. Alhamdulillah dah selamat sampai ke rumah sewa yang baru. By the way, thanks for my little brother, Najmi @ Abam @ Bambam @ Adik and sewaktu dengannya sebab teman anah bawak motor sampai Ipoh. Love u larh!haha!

Sampai je rumah sewa yang baru ni tengok-tengok ada kereta myvi warna merah. Jeng!Jeng!Jeng! Dalam hati, "kete sape lak ni".. Bagi salam takde sesiapa pun yang jawab. Then aku terus lah call budak yang handle kunci hari ni. After budak atau namanya Syam tu bagi kunci aku pun masuklah rumah sewa yang baru ni. Tengok macam takda orang yang dah masuk lagi. So, agak curious jugaklah siapa pemilik myvi merah tu. Tapi tak kesahlah, masuk je rumah aku terus pergi bilik sebab nak cop katil, almari dan sebagainya. Lepas tu mulalah kemas-kemas sikit apa yang patot. Barang-barang aku tak sampai lagi, petang sikit baru abah hantar so takde barang nak kemas. Najmi pulak dah tidur, boring kot... Kesian jugak kat dia, tapi takpe kan dik..hihi. . Sekarang ni tunggu Anum pulak sampai, orang jauh so lambat lah jugak sampainya walaupun dah gerak dari pagi-pagi lagi. Oklar, nanti aku post entry lain pulak, nak pergi jenguk najmi kat atas tu.

p/s: hari ni anniversary umi dengan abah yang ke-25! Jubli Perak tuh...
so, nanti nak post entry yang khas untuk dioranglah! InsyaAllah..
i'm proud to be ur daughter umi and abah! love u both soooooo much! <3


No comments:

Post a Comment