Pages

Sunday, December 18

It's Sunday!! ~weee~

Hari ni last day dekat East Lake View Condominium. Lepas my brother Habib habis je program dia we all terus gerak pulang ke rumah yang tercinta, Tapah.huhu~

Apabila sunday namanya, itu bermakna habislah sudah cuti aku untuk kali ini. Esok mungkin pagi-pagi lagi dah berangkat ke Ipoh. Bawak motor sorang-sorang, bila boring tu membebel jugaklah aku sorang-sorang, kadang-kadang rasa cuak tu ada so istigfar lar aku sorang-sorang. Ni kali kedua aku bawak motor sorang-sorang dari Tapah ke Ipoh. Untuk gadis yang lemah lembut macam aku ni bawak motor sorang-sorang itu sangatlah 'scary'. Ofcourse its scary! Bila ada lori yang besar-besar, bas yang laju-laju lalu sebelah korang, boleh rasa beb gegarannya!! Bas dengan lori ni pulak memang takde perasaan kesian kat penunggang-penunggang motor macam aku ni. Haishh.. So, untuk pemandu-pemandu bas dan lori kebanyakannya 'please behave yourself', tunjukkanlah sifat-sifat kemanusiaan yang kamu ada. Kita masing-masing ada hala tuju kita so sama-samalah kita menghormati hak-hak pengguna jalan raya yang lain. Ok! :) I will behave myself too! Berharap selamat sampai ke Ipoh dan masuk ke rumah sewa yang baru!

Semester 6 ni aku dengan bestie aku Anum, and Fena, akan berpindah ke rumah sewa yang baru. Hari tu dah tengok rumah tu macam ok, then sebab dah tersepit tak tahu nak cari rumah yang lain kitorang pun setuju untuk stay kat rumah untuk semester 6 ni. Sewa rumah still sama MAHAL! Tapi apa-apa pun bersyukurlah sebab ada rumah sebagai tempat berlindung dan belajar. Selagi namanya pelajar buat jelar cara pelajar kan....hihi. So, esok ni nak tengok rumah semua, katil, almari dang sebagainya, kalau ada yang tak ok bolehlah bagitahu pak cik awal-awal. Hope esok semuanya berjalan dengan lancar, selasa ni kemas rumah, basuh apa yang sepatutnya and hari rabu boleh pergi mendaftar dengan senang hati.

Oklar dah nak beransur ni, jumpa lagi untuk next entry ok! :)

w.i.t.h l.o.v.e a.n.a

No comments:

Post a Comment